خــودشــ را

× بــــ سلامتــ♥ـــ × خودمــ

بــ سلامتیــ♥ــ تنهایــــ♥ــ و بــ سلامتیـ♥ــ ‌اوناییـــ♥ـ کـهـ فهمـــیدن هیچکــ*ــس تو اینــ دنیــ♥ـا لیاقــــتـ دوســـ♥ــ♥ــ داشتنـــو ندارهــــــ*ـ♥ــ

خــودشــ را

خــودشــ را بـا در کـــــــــنـار تــو بـودن خـــــــــراب کــرد

 

حــالا تو....

 

از دخــتـــــــــر هــای خــراب خوشـــــــــت نــمی آیــد؟!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

علی دهقان
ساعت22:35---9 مرداد 1393
دلم گرفت از این روزا
از این روزای بی نشون
ازاین همه در ب دری
از گردش چرخ زمون
دلم گرفت از ادما
از ادمای مهربون
از این مترسک های پست
از همدل های همزبون
تو هم که بیصدا شدی
اهای خدای اسمون
اهای خدای عاشقا
توئی فقد دلخوشیمون
اره دلم خیلی پره
از غم های رنگا وا رنگ
از جمله ی دوستت دارم
دروغای خیلی قشنگ
دلم گرفت از این روزا
از ادمای مهربون
از تو که با ما نبودی
از اون خدای اسمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:50 ] [ S@M1RA ] [ ]